wiihoooo, fortsättså:*:*

jippi!!! statistiken ökar ju , 26 st ida hahah :]
men för att vara andra dan äre väll ganska bra?,
- eller ? :$<3<3<3<3<3

nu sitt ja här och äter på ett äpple från vårat äppelträd,MUMS
jag pallade inte duscha , det blev så drygt kände jag , men
jag kanske måste de endå om jag nu inte vill skämmas över
mitt hår..

ikväll ska ju jag och elin iaf på 7ornas kväll , kommer nog att
bli kul , troja haha :]
glömde berätta att när jag började gå från skolan till linn för
att hämta min cykel hos henne, så kom dom just när jag vapå
vägen , för dom hade skjutsa hem massa andra :$
o då fråga dom om ja vill ha skjuts, å de ville jag :]

- ett stort tack till linn, och hennes mamma (a)


<< jag älskar er :*:*:*:*:*:*:*

:*:**:* tillsalu:*:*:*:*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0