Välkommen till våran nya blogg!

Hejsan! nu har ju jag ( li ) och elin startat en blogg tsm.
och vi ska ju försöka att vara aktiva o sånt även fast vi
har skola och andra aktiviteter hahaha :]

mina mål är iaf att:
* skriva varje dag
* försöka he bilder i varje inlägg
* länka dagens blogg osv
* nån tävling då o då kanske

men de e ju ba mina mål, får väll se vad elin skriver sen ;)

imorron ska vi (7b) fara till stortjärn på lägerskola och lära
känna klassen lite bättre osv !
elins klass ( 7a ) ska också på lägerskola, men ja vet inte vars
dom ska,
vi ska ju sova över där så då kom vi ju int att skriva (A)


< li ,  elin>

sötnoselin

jag :(:(:(:(:(:(:(:((:(:(::(:((:(:, snygging, HOST a

hahahaahhejdå:* / li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0