teardrops on my guitar

hejsan! idag har jag varit i stallet, kan ju börja med att berätta
att jag var med elin på orienteringen idag, vi gick in i skogen för
att leta efter en kontroll, sen kom vi längre o längre in. sen börja
ja tänka på alla björnar som setts osv. o ja blev råå rädd. o sen
hörde vi världens brak, o ja blev ju rädd, sen blev vi ännu mer
vilse, - men sen hitta vi tbx, men tyvär himligt blöta om fötterna
eftersom vi typ gått i lera och vatten = myrar typ..

sen var jag i stallet , red dodde, gick super. men jag känner mej
dock lite för lång för ridskolehästar, så funderar på att gå upp till
hästgrupp, 
- äre en dum idé?..


hahaha miss u , NOT!!

skoljoggen imorrn , tagga?:S

pusspuss/Li

rösta på oss , NUMMERTIO http://ellagrenvall.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0