taggg

asså jag är inte taggad på cup, men det blir säkert bättre när jag kommer dit, jag är hur trött som helst....
menja, nu sitter jah vid köksbordet, helt själv :],assåj aah är vaken själv, och förlåt att endel meningar blir lite knäppa men jag är trött :]:]
orkar inte sudda mer än typ en bokstav , då vetalladeeeeeee:)
jag har typ klätt på mej och snart ätit ba allt annnat kvar :( jahapppppp då ska vell jag ta och vandra uppåt för att fixa lite grejer ...................... HADEBRAALLESAMMANS
föresten, det där är världens bästa vän ^
hon är hur gullig som helst:) en sak som sagt att jag inte får säga till
nån, så det får ni inte veta :)
meeeeen,
igår fick jag ett sms som det bara stog förlåt på. asså typ 20 gånger
jaba vad?<3
honba: jag har glömt att lämnat tillbaks böckerna! du har vell inte fått nån påminnelse?
jaba MEN VAFANLI... jag trodde ju det Var nått allvarligt!<3 och näe det har jag inte<3
honba: bra, jag lovar att  lämna tillbaks dem idag!<3
jaba: okej bra<3
så, på sommarlovet hade vi varit på bibblan och lånat böcker som skulle vara tilllbacks den 30onde
alltså hon lånade på mitt kort,
och sen igår när jag kom hem och låg i soffan kom mamma med en påminnelse på böckerna,
fast det vet inte li förrän hon läser det här eller om jag säger det idag:]
OJ NU VART KLOCKAN MKE
ciao - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0