slut

nu är fotbollssäsongen slut.
eller det är ju avslutning imorrn men.
idag så tränade vi med dem sen fick vi typ lite tårta:)
efter skolan så gjorde jag inte så mycket, tränade läxan, nu kan jag typ no'n& den är till på måndag:D
man ska typ kunna 15 grundämnen och deras förkortningar, jag kan typ 20 så(A)
jag har inte så mycket att säga, så ni får en superfin bild på mej som är tagen för typ 5 minuter sen:)
nämen oj så fint:O:O:O
huhu näe men jag vill bara att ni ska veta att CECILIALINDH är min bästavänn
och hon vet kanske lite för mycke om mej.
peace - elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

JAG MÅSTE träffa dig snart elin<3

2009-09-18 @ 13:45:15
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0