sämst humor

har linnea pettersson:):):)
idag efter skolan skjutsade mamma mej på stan, där jag träffade linneaPe som planerat:)
vi typ flumma lite :]:] asså seriöst :]:]:]:]:]
jaja, sen tog jag kvart över femman hem, hoppade av vid ica, sen kom pappa och hämta mej där, eller asså vi skulle käka pizza så han skulle endå dit:):):) kändes jobbigt att gå typ 400 m :]:]
jaja, idag på skolan hade vi typ virus på bilden :] haha jaja, jag som är så bra på att rita:):)
sen på idrotten skulle vi springa skoljoggen.
eller asså ja, jag var inte så himla pigg så jag och oliviaF gick typ endel, men på tisdag så:]:):):):]:]
Menja, nu ser jag och min familj idol, king:)
jag tittar mest på datorn, men det ska jag sluta med nu:] så hare bra,
somvanligtfunkardetinteattläggainbildermeddennadator.
piece - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0