RUBRIKER

jag HATAR rubriker=]
asså, måndagar är asdryga egentligen, det enda roliga är idrott. och våran längsta rast är 10 minuter. usch.
men idag har vi typ endå inte gjort nått jobbigt förutom so'n.
fast idrotten... asså vi hade orientering och jag var med emman:), sen när vi var vid gammlakågev. börjare
typ storma, och jag hade t-shirt och shorts. härligt värre..
sen var vi färdiga typ 20 min för tidigt så vi såg när b hoppa höjd, haha skrattretande(:
jag har lust att hitta på nått ikv men ja...


li du är ju de=]
kram/elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja, hon sitter bredvid mig nu:D Vi har sovmorgon idag oxå... :D Vi ska bada på edda idag och då började kllarna 8.10 och vi börjar 9.30:D MÅSTE VARA MED DIG SNART<3

2009-09-29 @ 08:33:09
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0