ojsan

oj, förlåt att jag inte skrev mer igår, men jag hade lite annat för mej:$
först var jag ju med cissi:), våra systrar tvingade efter frukosten ut oss och köra typ krig.
GISSA VEM SOM FETVANN? sen rödavita rosen, vi hittaren typ direkt.
.
efter det kurragömma m. dunk, jag fatta inte hur det gick till men cissi fick iaf näsblod och fläskläpp..
så vi gick in, spelade kotten och bubblan, fika och spela monopol:), sen gick vi ut igen=]
först gjorde vi nått som jag inte kommer ihåg :$
sen började frida och cissi kratta löv, jaba vagörni:O?
dem:lövhög:D
jag: vi he upp allt på studsmattan:D:D:D?
så vi gjorde det.
hahahha :] sen var man helt lövig men=], det var kul:):).
.
sen när dem for gick jag in och gjorde nått, såg typ på teve troja, sen käkaja tacos, och sen städa jag och mami klart mitt rum så nu är det jättefint:) nästan:]
plus att papi satt ihop stolen :)
sen såg jag bara lite på tv och sen gick jag typ och la mej,
och nu har jag duschat och sitter vid köksbordet och äter filoflinger:)
.
asså denhär datorn är lite knäpp för om man gör som olika stycken skiter den i det, så nu satt jag punkter där ist:)
assååå:(, denhär datorn..... ni får nån arkivbild då...
haha lis bilder=]
kraam / elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Stackars Cissi... Hon fick oxå blåmärke på kinden, hon hade ju gått in i stegen:(

2009-09-28 @ 08:47:32
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: hanna

Sv: jååå(L)(L)

2009-09-28 @ 17:00:13
URL: http://lisahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0