nu är jag iaf hemma

:)!
köpte en lampa, en barstol, ramar, doftljus och en sak man kan skriva på:):):):)!
osså lite godis på candyworld såklart =]!
påvägen dit var alla typ tysta och lyssna på radion, jag och sofie spelade lite kort typ,
sen påvägen hem hade vi typ sångtävling och typ lyssna på musik osv. fast egentligen var nog alla ganska trötta=]!
HAHA, det var några höbalar som dem hade ritat smilisar på =]! lite vi skratta när vi sågdet=]!
när vi var hemma hos dem kom mami och hämtade grejerna och skjuutsade mej till holken.
det var ganska lite folk där. fast jag höll typ endå på att dö, jag skrattade hur mke som helst.
jag var ganska trött alltså(a) jag typ, eh, när jag spela biljard...
ni vill nog inte veta hur bra jag är! sen köpte jag en cola, det vart inte så mke bättre av det, då vart jag bara ännu mer flumm.....!:]:]:]:]:]
+ att jag spelade med rasse och vendela...
inte bra, INTE BRA.
idag ska vi typ kolla på soffor undertiden syster har basket.
jag har ju hittat den jag vill ha, i byske, men den går inte in i vardagsrummet, eller isf måste vi möblera om (a)
ba för att den är söt och att datorn lagga... :]!
/ elinjä

Kommentarer
Postat av: hanna

ofta:]?<3<3<3

2009-09-26 @ 09:22:15
URL: http://lisahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0