läsk, godis, chips, efterrätt, mat,

är vad jag har ätit sen jag kom från matchen med 95orna hihih :]
vi losa med 1-4 iaf, men det var RÅ kul. även fast jag har lite problem
att ta bollen med kroppen, her gärna upp fötterna , hhihi

nu är ju lollos familj och tuas familj här , .. fast tua for hem efter maten
för hon var tydligen inte så pigg,:( men vi har trevligt endå, även fast
lollo typ har "knivar" i magen , hahahanä, stackarn:* hon har iaf ont i
magen efter vi åt..

om ca en timma blire mörkerkurragömma med typ:
ella, ani, lollo, emy, hardy, jag , karl, och säkert nån vuxen,
de e så himla kul , och jag äger ju ALLTID ut alla :}<3





lite bilder från idag

pusspuss/Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0