JIPPI!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D hihi, nu funkar vårat trådlösa nätverk igen så
då kan man ta upp datan till rummet :D:D

iaf, nu har huvudvärken lättat ganska mke, så de e typ 99% chans
att jag far på skolan imorrn. jag bad lollo ta hem min so mapp så
att jag kan träna på läxan som vi har till imorgon för den glömde jag
ju förstås att ta hem:]
blir ingen träning för mej ikv heller men jag KANSKE far och kollar
men det tror jag inte pappa går med på för han tkr att om man är
hemma från skolan ska man inte göra nått annat sen ..

elin fyll ju år den 25 okt , o ja fyll år den 9 november, alltså
äre ba 15 dagar mellan våra födelsedagar :OOO:O:O:O:O
jag vet redan vad elin ska få hhiihih, men de kan ja int säga här
för då blire ingen överrasskning,

BILDBOMB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:




jag tror nått haha, saknar thailand .. (u),


:S?

pusspuss / Li


Kommentarer
Postat av: josefin

DE SUG :(:(:(:(

2009-09-08 @ 16:14:27
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0