jättekul

hahahhahhahahaa, nu sitter jag hemma hos tua och
sitter vid datan medans hon läser upp no texten,
hon tror att jag lyssnar, men de gö ja tyvär inte :$:$
jag följde med henne hem, och jag ska äta här, sen
ikv ska vi träna på spanskan!! :(:(

sen måste jag ju på ica och köpa lite gottigott och en
baugett till imorrn när vi ska gå från vb

- jag har glömt att säga att jag blev med fanny! :D:D
- och imorrn får vi veta resten..


klassbilden.. jag blev rååååååful:(:(::(:(:(:(:(:(:(:(:(
och mitt hår se så himla blont ut ... .. . . . . . . .
jag se värsta konsti ut på alla kort :(:(:(:(:(:(:(:(:(
nog med depp, nu måst vi köra lite pepp:D
nu ska jag lyssna

pusspuss/li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0