jag är rik!

. . som rubriken säger :]
- jag är rik!!!! , vi var ju till stugan idag, och då tog jag
som hem de sista, och gissa vad kingen hittar??? :D:D
, jo! 222 kr :]

iaf , igår var vi och bakade i bagarstugan , sen var jag
med elinp, vi såg hannah montana - the movie
den e bra :]<3 fast vi va lite sena :$
jag hade köpt godis från hemmakväll, och hon hade med
sej chips, mums!

idag har jag varit i stugan, städat, sett film åsså har mormor
och morfar varit här:D

efter maten ska jag KANSKE vara med caisa, om hon kan.
det var rålänge sen, känns det som, HOPPAS det går


5an?<3

naw:], nu kommer jag att bli hatad:]

- mamma har sagt att jag får välja ut 100 bilder som jag får
framkalla:DD

pusspuss/li

ops, långt inlägg


Kommentarer
Postat av: Lina Wahlberg

haha:]

2009-09-26 @ 16:43:18
URL: http://lina.blogg.se/
Postat av: hanna

eh jo, nu är du hatad:]<3

2009-09-26 @ 17:28:49
URL: http://lisahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0