hemkunskap..

.. hade jag idag ;) , de ägde typ , vi skulle göra blåbärs paj
och ja va me linn, den va råååååååågoooooood , tyck ja :]
åsså fick vi en sås till , typ marzan (stavning), de va typ också
gott. Sen efter skolan va jag med amanda , hm, vi såg typ
film osv, systrar i jeans, andrasommaren
sen när jag kom hem åt vi typ kött o pommes, MUMS
efter de cykla jag och pappsen till ica och jag köpte godis och
3 st mini baugetter till imorrn.

vi har ju cup imorrn i clemens , vi är inte alla men det ska ju
säkert gå bra endå, ska låna 95ornas målis, !
ikv har jag sett idol 2009, så j*vla king;*
och ja,
- vi ska svara på frågorna på frågestunden typ imorrn

MUMS
MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0