hallongrottor

hejsan! nu har jag inte skrivit sen i morse men jag har typ gjort en massa

* varit barnvakt åt ester, vi gick till lekparken :]
* cyklat till ica
* bakat
* sett film
* bråkat me mamma
* letat en mössa
* fotat

iaf så har jag bakat hallon grottor, dom blev rå goooda :* tänkte visa lite grann,
fast i bilder:D

• först kan man gå in på google och söka på : recept hallongrottor, åsså väljer
man ett recept som ser gott ut. när man har gjort klart smeten tar man fram en
plåt och formar

1rulla en liten bit av smeten till en boll


2.ta fingret och tryck ett litet hål


3.he sedan i lite sylt


4.he sen in i ugnen


5.sen vare klart :]

vill ni ha fler såna här "tips" ? <3
- KOMMENTERA

 

pusspuss / li


Kommentarer
Postat av: E L L A ♥

joo jag ahr ju sett den men den syns inte nu :(

2009-09-13 @ 17:34:06
URL: http://ellagrenvall.blogg.se/
Postat av: Alex

vad är "he" :) det ordet finns inte:)?

2009-09-13 @ 18:29:18
URL: http://busiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0