förlåt

för min asdåliga updatering.
tur att li skriver iaf :]
igår vare typ näst sista träningen, och före det var jag med linn ett tag,
sen nu idag så fick jag lite damp före skolan, och typ ja.,.,
sen efter skolan var jag först med emma och vi typ fika nån macka sen såg vi på tv, sen gick vi till skolan för att möta linn, sen drog vi till linn och sen gick vi ut och tog kort, jag for hem och åt& nu ligger jag här i min superhårda bäddsoffa på mitt rum och gör läxorna, fick bara låna datorn en snabbis av syster, hon ska typ göra läxorna på den men pratar i telefon, men nu ska jag fortsätta med matteläxan, ska räkna ut hur många timmar jag levt när jag fyller tretton, sen ska jag förklara nått sen ska jag göra so:n sen är jag klar, och då vet jag inte vad jag ska hitta på men
ciao - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0