fint

asså seriöst, om vi börjar förra veckan och lixom bara går frammåt i mitt lilla idrotts schema har det sett ut såhär.
måndag- friidrott på gympan
tisdag- träning
onsdag-
torsdag- träning
fredag - skoljoggenrundan på gympan
lördag - 3 matcher
idag - 1 match
måndag- friidrott på gympan
tisdag - SKOLJOGGEN??????
onsdag -
torsdag - träning med 95erna
fredag - fotbolls avslutning, i skogen..
sen äre typ bara gympa fram tills 1 okt då vi börjar med innebandyn igen :):)
TAGGAD PÅ SKOLJOGGEN DÄR PÅ TISDAG JAO.........
det kommer typ gå sämst och jag har asmke träningsvärk....jajjaja :(:::(:(:
idag var jag ju först med lelle, vi typ prata:):)
sen spelade jag ju med 95orna mot stämnings, vi förlora med 4-2.
och det gick inte så bra med tanke på min jävla träningsvärk (u)(u)(u)(u)(u)(u)
intekulintekul....
meeeen ja...
ikväll blir det att vilaa, inte tagg på skolan imorrn,.,. men, sånt är livet.
nu ska jag kila, harebäst, btw hata denna dator:):):):)
seriöst - världens bästa vän dendär li ^^^
ciao  - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0