endå steek..

.. dag idaag,
först hade vi HK, vi gjorde lax:S det var inte så förfärligt som ni tror.
jag och lisa är ju mästerkockar så ;D
sen hade vi MÖRDARMATTE, seriöst, det finns inget värre;(
jag och rasse satt i grupprummet och funderade på om vi skulle ta en sko med högklack och slå på tinnningen,
menja...
sen no, typ ja, vi fick chans att träna på läxan, eller ja, vi har ju somsagt NO:prov på onsdag, om en vecka då...
sen körde vi lite geni :]
vi var typ duktiga min grupp :O?
typ, vad fångar man i mjädar, burar& sen vare nått mer, viba: FISKISAR :D:D:D:D
hhhah, jaa.. vi förlora troja men jaja :]
sen vare lunch;D
på lunchrasten, först körde jag lite armbrytning.
jag förlora mot typ cissi som vanligt, och mot jeppeN, jeppeM, david och elias typ, när jag hade två händer(a)
men seriöst jag ÄGDE PÅ PINGIS :D
heheeh(a)
kom till final typ en gång men:] och då stack min motståndare också :O?
sen efter lunch hade vi svenska, våran klassföreståndare (och sv. lärare) har en typ praoelev,
så vi hade svenska med henne idag,
ehehe, vi skulle prata om vad Fantasy är, och jag var med felixö, oskar & johan.
det var, typ speciellt.....
ja, vi är ganska normala men:):):)
sen skulle vi skriva dikter med ord ur typ ett stycke ur en bok
JEPPE :] hahahahaahhahaa :D:D:D:D:D:D:D
HAHAHHAH FIN BILD!
aja, dagens där iaf:)
btw. JAG ÄR ÖVERNATURLIG, KAN TROLLA BORT EN PENNA:O?
jag är fantasy

KRAM - elin tha superman

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Eh, jag tror inte det... :D hoppas att det går...

2009-09-23 @ 14:51:04
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka inte läsa så långa

2009-09-23 @ 14:51:43
Postat av: elinthasuperman

synd:) ^

2009-09-23 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0