daim

hade li med sej hit:]
NU FUNKAR DET INTE ATT LÄGGA IN BILDER IGEN:(:(:(:(

huhu nämen det var typ kul i skogen, jag vart lite smutsig men sånt får man ju tåla ;)
sen var vi ju på dallas..:)):):)
sen typ stog vi på torget och hade kramring osv :], för nåra av våra ledare ska sluta och dem har ju varit med i typ 6 år, alltså hela våran stjärnkarriär(A)
haha, nämen ja, sen fick vi remmar och ett kort på dem:):)
så fint =]=]=]^^^^
amen sen for jag hem sen gick jag direkt till tunet och mötte li, som hade med sej lite godis
sen gick vi hem och jag bytte om och nu sitter vi här och ska ÄNTLIGEN svara på frågestunden:)
så vänta så kommer det;);)
/ - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0