blonda ögon

haha, är man blond så är man(A)
igår for jag först och såg på när li spela, satt med emma och hennes lillasyster elin där:]
sen när jag kom hem for vi till btk:)
det var askul:]
eller jag var skittrött ,men(a)
vi var typ ute nästan helatiden:)
det var typ kolsvart sen skulle vi typ hitta nåra som het joakim, emil& philip och dem var typ i nått höggräs och prata ba när vi var uppe vid vägen.., haha, skumma pojkar dedär:)
idag så åt vi först frunch, sen for vi på stan,sen solbacken sen byskemöbler och kolla om soffa& nu är jag hemma :]
ska snart äta grillat, sen ska mamma och pappa på bio så då ska jag och syster till mormor&morfar:)
APBERGET FUNKAR INTE (U)(U)(U)(U)
hahajag ser på nått typ asskummt program på barnkanalen:]

kramisar - elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Vi ska till gran canaria på påsklovet:D miss you Elin<3

2009-09-21 @ 07:41:38
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0