ÅHÅHÅHÅHÅÅHHÅÅHÅ

BLOGG.SE ÅT UPP MITT INLÄGG...
skriver väll ett nytt då

idag på skolan hade jag hemkunskap , vi skulle göra blåbärs paj,
ja va me linn , den blev rååååååååååååååågoooooooddddddddd
tyck ja:* sen efter skolan var jag med amanda, vi såg film osv
, systrar i jeans, andra sommaren.
efter de for jag hem och åt, kött och pommes . MUMS

jag och pappa for också på ica och jag köpte godis och 3 st MINI
baugetter, för dom hade slut mellanstora hihih :]
nu ikv har jag sett idol, ska snart också gå och sova, har ju cup
imorrn, samling halv 9. peppen





3 av anledningarna till att jag ser ut som jag gör, :]
inge bra :]

pusspuss / Li



Kommentarer
Postat av: linneaa

asså li gere ge mej?<3

2009-09-11 @ 21:28:57
URL: http://linneaaochidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0