18.11

hejsan hoppsan , just NU är klockan 18.11 :]
som sagt idag har jag ju haft cup med världens bästa
lag, gick typ endå bra för mej, fast inte första matchen
typ..
1-2 kaif - medle/myckle
2-2 kaif - bergsbyn
4-1 kaif - bodå , troja :]

vi kom iaf 3 och fick en pokal:*:* och tack till jonna som
ville ställa upp att vara målvakt! sen efter cupen for jag,
tua och janne till bergsbyns kiosken och köpte glass där,
första gången för i år hihi :]
sen kom jag hem och då var det typ midda efter jag hade
duschat, och då var jag inte så hungrig men det blev iaf
nudlar och kyckling, MUMS
ikv ska jag typ cykla till marie/olivia och lämna in den "gula"
lappen så att jag får hämta mina bilder haha , och sen förbi
bibblan och lämna tbx böcker, om ni läser elins förra inlägg
kanske ni fattar varför hhehh

då, eller
nu , hahha :]
kommentera :] ,
haah fina miner :S

pusspuss / Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0