spårat

nu är jag hemma från linn:)
det var jag, linn, emma och linda<3
asså jag har inte träffat henne på jättelänge. hehe vi spåra iaf litegrann...
ni får bilder senare nån gång:]


det är alltså denhär sötnosen jag inte träffat sen dendär ↑ dagen typ

och att denhär gulleplutten har 38graders feber är inte heller sant
hon har 39 grader!
stackars liten:]
haha hon lär döda mej när hon ser dendär bilden men som ni kanske ser är den typ ganska gammal:]

huhu kan säga att det tog mej mer än 30 minuter att skriva dehär inlägget:$
nån extra bild för det:]
i alla lägen! du finns alltid där
saknad till tusen bästavän
hahaha typ sådär smidig är jag påriktigt.

kram/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0