sovmorgon

idag till 25 i 9 , som vanligt :], fast min katt kom till mej 5 över 7
och då kunde jag inte somna om :(:(:(

jag blev iaf jätteglad när jag kom på att vi inte hade träslöjd ida,
för det är ju på tisdagar :D:D:D iaf, nu ska jag äta frukost
och träna på spanskan, vi har förhör idag, det kommer inte
att gå bra..

och ikv blire väll att packa lite haha, popstar imorron, ingen skola:D
men det kommer inte att gå bra, för min hals!!! , typ har hosta nu,
men det är bara att blund och hoppas!

pusspuss / li


Kommentarer
Postat av: emma

du li, jag har inte kunnat sitta vid datorn förjag har varit vädigt sjuk, sen lagga allt på datorn så jag kan inte skriva inlägg?:)

2009-10-15 @ 11:08:04
URL: http://beste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0