sometimes you gonna have to loooooose

okej, idag skulle jag vara med li<3
men det blev inte, som ni kanske läst?
jag var iaf med olivia ist. och vi typ prata, fika& gjordee en ny header och jaaa...
skoldagen funka vell.
hampe älskar mej 4-sure:]
jamen han är lite sne dendär pajken:)
li&nellie kommer iaf, nån gång, sen kommer olivia, nån senare gång, sen drar vi till holken,
typ är där. och jag ska sova där med typ lisa och olivia tror jag:)
det kommer säkert bli askul:), eller ja, sova&sova får vi vell se om men(a)
seriös
den som ser, grattis, där är iaf dagens outfit:)
kolla vad skum färg mina ögon får:O? och jagvet:(, inga peacetecken, men:(:(:((:(
nåra bilder jag tog för nån minut sen, jagvet att jag är vacker men ingen bryr sej så sow-
careface på den jao-
/elinmjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0