som igår

så var jag med elin&olivia idag:]
vi gjorde typ samma saker som igår också(a) pluss att vi såg gossipgirl:$
hade två fina? bilder jag tänkte lägga in men de funka int.
jag är iaf jättejättejättejättejäätte trött > då vet ni:]
minskoldag↓
läs>so-prov>rast>svenska>rast>franska>lunch>arbetspass>rast>slöjd
att den ser förjävlig ut?
men nej, den ägde seriöst!!!
* första rasten, den var 45 minuter ist för 15, vad var det jag sa? jag ÄLSKAR prov:]
* på svenskan lekte vi.
* på franskan hade vi läxförhör och lyssnade på sånger, osså satt jag i fönstret så:$
* lunchen kändes som typ en evighet.
* på arbetspasset såg vi på bilder sen brittinger var i filipinerna typ?
* rasten efter var 40 minuter.
* sen hade vi slöjd på elevensval och jag virkar, inte så jobbigt precis! + en till sak:]

bara för att linda&stina därbak är så sjukt söta:] och att jag älskar dem :]
- juste, efter träningen ska jag typ till mormor&morfar om papi är där, aik möter ju linköping:D:D:D:D:D:D
hiihihi melike:]
kram/elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0