so sick of love song

asså idag på skolan på lunchrasten så var det en som fick epilillpsi anfall(stavningen) så sjukt läskit:]
osså typ sen hade vi bild och jag äg ju som?
nämen jag har en krigsmålning i ansiktet nu, haha fint(a)
sen hade vi idrott<3
vi var 11 som va med och då körde vi först typ prickboll och sen barkemo, askul!
krigsmålning ala elin:]
nån rolig sak:]
idag var det 10 som var borta så amanda satt med mej:]
sen på matten tappa hon sin penna på golvet och när hon skulle plocka upp den så drog jag bort den med foten,
sen när hon fick upp den hon ba åh, kolla så dammit det är på golvet osså skulle hon dra bort dammet då gick pennan sönder. AHHAHAHAHAHA :]
º
på bilden höll vi på med nån gråskala osså vart jag lite förtvivlad eller nått osså drog jag med fingrarna genom ansiktet typ, sen i slutet så sarom att jag typ hade en krigsmålning:]
sen påväg till gympan saja till amanda jag har inte sett mitt ansikte, undra hure se ut. hon ba; hahah:]
jaba: ni skämta ba meme:( honba: hihihi:], å asså hon har asdålit pokerface så ja ba; ahahah jag gick nästan påre:(
sen när jag kom in i omklädningsrummet hade jag en krigsmålning:]
AHHAHAHHAHAHHAH :]
sen har jag typ skrattat åt allt hela dagen:]
minns inget mer att skriva:$

Kommentarer
Postat av: amanda

elin, sluta mobbas:(:(:(:(:(:(

2009-10-16 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0