pratpratprat

har skrivit ut grejen nu. haha jag fattar för allt i världen inte hur det ska gå ihop. en sida? jag har skrivit kanske en tredjedel av pappret på datorn. har en och en halv sida handskrivet på skolan och det är inte ens klart.
det ska max vara i A4 om det är datorskrivet. WishMeLuck!
hihi inte pepp. sen har vi typ so imorrn och massa tråklektioner före lunch osså ska jag läsa dendär spökboken å efter lunch äre värsta härligt och så ba.......... AHAH asså jag vet int vad jag ska skriva, ni får nån fakking arkivbild för det är så jobbigt att vänta i år och dar. och ja okej.... jag har inget att skriva så gonatt
hahah skillnaden på mina och lis naglar! jag går typ och målar på ett nytt lager svart nu
orkar inte ta bort och lukta borttagningsmedel och he på nytt osså försvinn de.
ja tar all skit sen, nu känns allt bara förjävligt typ.
föresten, nu borde ni förstå varför det kommer gå åt skogen med svenskan. hur mycket fick jag sagt i tillexempel senaste inlägget? typ inget!
hur mycket skrev jag? mycket!
ni fattar va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0