POPSTAR

var jag ju på i helgen, och jag gick inte vidare,´inte igår iaf,
alla som åkte ut gick vidare till andra chansen, men då är jag
i thailand, men jag skulle få komma på "audition" istället, så
det är ju bra.

men det var bara 7 stycken som gick vidare:
* Emelie Backman
* Olivia Löfbom Arvidsson
* Emilia
* Ella
* Rebecka
* Lisa Lindfors
* Frida Lundberg

jag kunde bara efternamnet på några, det var alltså 7/20 st som
gick vidare, men i andra chansen vet man aldri hur många som går
vidare..

asså ja orka int berätta om allt , hjaha :] men elin o linn kom dit igår med
min familj iaf, hem färden var lite smått rolig , HHAHAHHAHAHAHAHA

nu ska jag göra mej klar, pusspuss /li
bilder kommer sen:*:*

Kommentarer
Postat av: frida

Du glömde mig! Jag gick ju också vidare :( ? <3<3

2009-10-19 @ 19:41:27
URL: http://fridalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0