plugg

med olivia ikv. so prov imorrn ju....
efter skolan var jag iaf med elin&olivia. vi pratade iaf om typ tjejsaker och sånt:]
hehe, asså på nått konstigt sätt säg ja alltid förmke till olivia :$, inte bra... och så fick ju elin veta också,
men dem ska nog kunna vara tysta om dedär nog:]
jag lyckades iaf övertyga olivia att vi skulle plugga hos henne:], i hennes säng, honba: men då måst ja ju bädda..:(:(
hahah:], jag ba, ja tar med mej vindruvor. honba ; haha elin... kärnfria gissa ja?
asså hon är typ läski. hon läser mej hur jävla lätt som helst...
hihi du äg iaf gumman:]

ni äg(L)
ba för att jag älskar min mobil så sjukt mke:]
kram/elin

Kommentarer
Postat av: Elin

sjukt fin bild på mej asså..... not:S hahah:)<3

2009-10-21 @ 18:29:37
URL: http://elliinnpettersson.blogg.se/
Postat av: OliviaL

Tack elin :)

men jag ska inte avslöja hur jag läser dig :)

Du har inte sagt för mke! :)

de där me li var ju bara klantigt och kommer inte hända igen, ja lova! :)

pvv! :*

2009-10-22 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0