ojoj(A)

har inte packat nånting och bussen går om en timma :]:]
hoppas jag får gå med carro, annars tar jag typ självmord:]!, hehe nämen jag vet ju inte vilka från 6an,8an ocg 9an jag är med men..
igårkväll hade jag lite tråk och då målade jag naglarna
jag är ingen såndär som målar värsta fina lösnaglar eller riktiga eller nått och så.
jag kör enfärgat och enkelt, en torsdag när jag är astrött, då blir det typ såhär;)
haha och jag har inte gjort nånting med frillan idag heller :]
det  blir mössa;D,
osså ba en bilder som visar att jag kan vame på kort UTAN peace fingrar:]
den andra jag tänkte lägga in funka int, tobaaad. int:]
men jaja, nu ska jag göra nått vettigt så jag inte missa bussen, tror nästan jag kommer göra det.
aja, tagg för 8 km i skogen jaja!:D
kram/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0