ojj:(

jag hann inte skriva nått mer :]
men nu skriver jag iaf :]
vi vann matchen med 7-3 tror jA:D:DD
och då fick vi 2 bortdömda också.. :(
och det mest fantastiska, JAG gjorde mål:O:O:O:O asså jag är ju back och jag sätter inte en enda boll på träningen?!

sen var jag med linn, vi var normala, ja länka videon imorrn :]
så kolla då:)
men nu får ni två videosar, eller som ett inlägg från typ förrförra veckan eller nått ja vet int näre va :]
sen har vi en till skumm video ja kom länka nån annan gång, så håll utkik:]




ja lärde mej dedär idag:] asså att lägga ut sådär:]
hihi li få berätta om popstar, men jag vill att hon ska veta att hon alltid kommer vara nr 1 för mej!!!
kram/ elin

Kommentarer
Postat av: OliviaL

Lite kissie wannabees? :)

2009-10-19 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0