nu har jag bytt om(a)

dagens schema: läs>ap>eng>idrott>lunch>no>språk>so
tråkdag. men. idag på idotten så var b's lärare borta och dem var 10 stycken som skulle va me så dem fick ha idrott med oss. det vart skeppsbrott. hihi vi var 20 stycken som va me och det är typ 60 elever i 7an:)
sen på språket, så var vi typ 4stycken och tyskan 6 , så dem fick ha med oss:), vi körde fruktsallad på franska&tyska.
hehe ja sen fick vi veta på so'n att nästa vecka på torsdag har vi prov.
det är typ på 35 sidor???
ah, trevligt,trevligt.
på no'n såg vi föresten på nån jätte mysig film?????
haha dagens skämt?
so-provet:]
so(U)(U)(u)
dem två böckerna jag lånat:)
två saker till bara:], papi har fått en jobbdator.
så denhär lilla skiten kommer jag kunna ha sent på morgon och direkt efter skolan:D:D:D:D:D:D:D:D
dessutom var tv;n på skolan idag;)
håll utkik på tv'n kring kvart över 7 tror jag det var:], så kommer jag säkert gående nånstans.
dem tänkte filma våran no lektion men dem hade bättre ljus eller nå shiet i rena A gruppens klassrum:(
ahah okej det var bra men endå:]
♦elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0