NÄEEE

nu såg jag på michael jackson grejen så nu kmr jag inte komma såva:(
jag har iaf tänkt gå och lägga mej i tid ikv, ska ju vara på örjans kvart över 9.
DM match:)
asså den stationära datorn, jag hataren:(
vi har nån mixergrej med typ 30 grejer man kan vrida på och ljudet är jättelågt och när man lyssnar så sprakare.
sen hade jag fått det någelunda bra sen efter typ en halvtimma börjaren typ lagga asmke å spraka supermega högt så jag skruvar ner alla och skriker på papi, men då har han farit. så jag har nu ont i huvet och lite i halsen.
heh nu sitt jag vid macccen och då blire ju typ inga bilder som ni kanske märkt:]
aja, ja tkr om dej > och fotografen. och självklart min älskade mobil!:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0