menmen

tjenarE! nu ha ja kommit hem från skolan, de va typ ganska
dryg dag endå..
maprov>sv>idrott>lunch>hk
åsså lite raster i mellan :] matte provet gick endå typ bra,
kan gissa att jag hade typ 3 fel kanske :]
igentligen skulle jag vara med elin efter skolan, men då  hade
jag så ont i huvet så ja bestämde mej för att vila ist.


ikv äre ju holken och det är spökstigen, t.om pär sa att de skulle bli
RÅ läskit :(, asså ja kom o skrika mej till döds om nån undra

jag fick också höra ganska många säga:
vare int du som va me i tidningen ida?
ja ba : va ?:O
och då äre en bild på mej o min grupp som kommer och går.. :(:(:(:(:(


världsbäst. - :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


världens bästa som står ut med mej :$<3

pussspusss/li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0