med inlägget före dehär sa jag inte godnatt:O?!?!?!? men med dehär inlägget gör jag det:]:]:]:]!!

asså jag är trött, då får jag värsta cphumor och mina fingrar lever sitt eget lilla liv på tangentbordet.
jag märkte jusst en asfrän sak på denhär lilla datorn, flikarna man har uppe i ett safari fönstret kan man dra i och byta plats på :O, hahah ganska fränt tyck ja:$
varför finns det inte spadertecken, nu tänk jag deppa för det i 1000 och åter 1000 år. även kallat en halv minut.
nu vart jag endå lite glad för den *superfina* bilden jag tänkte bjuda på funka int:D:D:D:D:D:D
/ elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Jag vet inte Cissis är borta... Men det känns som det. Vi borde bestämma en dag vi e me varan istället för att säga hoppas vi träffas snart... :D vad sägs om det??

2009-10-12 @ 07:39:17
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0