kvällen ägde!

först när jag kom till sara mötte dem mej vid rancho, vi gick till sara > kika i skolkatalogen och prata.
sen gick vi till ica och köpte lite tjockissaker:].
sen for vi hem och såg lite idol - osså kom amanda, då skrämde vi henne, hon vart asrädd:]
vi såg lite idol, sen gick vi ut och hade snöbollskrig& gjorde snöänglar.
sen typ satte vi på en barbiefilm- och gjorde lite annat:)
sen gick vi och la oss, jagamanda&ida på golvet, sara i sängen. vi såg på dirtydancing2.
eller ja:], men ida slockna först. osså låg jag och amanda och var ganska roade:]
vet inte om sara sovde eller inte men? hihi hon sa då att hon inte sovit, fast sen ångra hon sej:]
haha ja asså jag och amanda var ganska(!?!??!?!) normala:$
jag vaknade iaf mellan madrasserna:], på morron gjorde vi lite saker, sen gick vi till skolan en snabbis, gick in>
gjorde ännu mer grejer sen skjutsade rune mej ida& amanda till amandas papi, osså lämna vi våra grejer där.
efter det gick vi till frasses å käka, sen till stan, men vi for typ till amanda direkt :]
vi gjorde inte så mke, sen for vi hem:]
bilder



kram/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0