INTERNET PAJA, JAH VA INTE GLAD

det är därför jag inte skrivit.
idag var jag värsta flumm på skolan. jag och olivia typ dog i matsalen hehe sen efter skolan stanna jag till typ 10 över 2, slutade ju 20 i 2.
jag har seriöst inget kul att skriva. jag ska vara med olivia och li ikv:]<3 vi skulle göra atombomber men de blev inget av det, men nån annan gång;]<3
ser på gossipgirl nu.
haha iförrgår så låg jag och läste till exakt halv tolv!
och igår tolv:$ jag läs  den till höger.
ska typ till olivia nu:)
hehe jag var ganska road ett tag:$ alla andra bilder är för pinsamma för att visas.
jag for btw med emmaL till holken igår, for dit typ en timma i förväg.
haahha ni kan få en pinsam bild;)
haha asså jag var ju som seriös?
vi fick inte vara hos olivia så vi får se hure blir ikv..
kram/elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Jag tror att det blir på fredag i alla fall... men vem ska komma till vem då??

2009-10-14 @ 17:33:25
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0