innebandy ja HAPPIFACE???

nu har jag varit på innebandy, gud så kul. men det är sjukt tur att jag inte är forward. hah, 3 mål på 2 bollar eller hur vare josse:];)?

idag vare en sjukt tråkig dag, inte särskilt jobbig, men endå tråki. nog för att vi har asmke raster men ja.
igår, ja det spåra typ..
asså dem rita på hela min bänk och sen ja..
och på morron på hkn börja alla flänna(a)
lök<33<3<<3<3
fast dan ägde iaf.
NU ÄR JAG INTE GLAAAD..........................
elsas lillasyrra har svininfluensan så vi kan inte fara dit på lördag.....
fuckshit:(:(:(:(:(:( elin är inte happiface nu kan jag ju säga er...
hoppas jag kan sova hos nån kompis, annars blir det mormor&morfar

Kommentarer
Postat av: Elsa

VI MÅSTE TRÄFFAS NÅN ANNAN GÅNG SNART!!!! Jag bara måste träffa dig snart... Jag saknar dig typ hur mkt som helst.

2009-10-08 @ 20:52:18
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0