innebandy ikv

me like.
även fast huvet dunka å allt bara känns fel!
innebandy är så sjukt kul, hehe vore kanske roligare om man träffa mål en av 394729384729834 gånger men det kommer nog:] tur man inte är en såndär forward eller vare het i innebandy, orkar inte tänka då sprängs hjärnan, som li säger inte finns.
hehe imorrn ska jag vara med elsa, kolla så vackra HOSTHOSTHOST bilder hon har på oss HÄR :)
skulle ha kopa dem om det gick:], men jahihi. nu ska jag göra nått annat än skriva
hihi bilden på lillfingret funka int. men om ni kolla noga så ser ni.
på handen till höger, FINT ELIN!
hihi dendär tröjan och mina jeans hade jag iaf idag. osså mamis svarta kofta och ett svart linne under!
hade inte ens nån hårklämma idag:O?
fast jag måste erkänna att jag använde plattången litegrann idag:]
men jag använd typ aldrig den längre:O?
tyo duktigt tyck ja :}
när frida slutat spela tvspel ska jag typ sjunga singstar ett litet tag tror jag. träningen är 7 till 8 så :)):::):):):)
kram/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0