hur

orkar jag :(?, nu har jag tagit hem matten och so;n..
Eftersom att jag inte ska vara på skolan på fredag så tog jag
hem matten, och idag på svenskan jobbade jag seriöst sönder
för att vi har svenska på fredag och då skulle vi tydligen bli klara
med våran nuvarande uppgift, och det blevjag :D

sen fick jag veta att vi har soprov nästa onsdag, och jag är inte
duktig på so, eller  det är som att allting jag lär mej är borta efter
typ 15 min, så det kommer att bli många TIMMARS pluggning,
vill ha bättre än g , och elin hon ÄLSKAR prov för att man får längre
rast, göllit? :S

ikv ska jag kanske vara med elin och olivia, får se om jag orkar..

pusspusss/li




min älskade wildcat:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0