he's everything you want - he's everything you need - he's everything inside of you that you wish you could be.

en del av en låt som jag hitta på nåns blogg.
oliviaochli for typ 10 i 8. vi spela typ buzz. GISSA VEM SOM VANN?
vi va INTE mobilnördar, vi slog typ av dem och allt:O:O:O:O:O:O::O:O:O heheh okej otroligt:]
jag har sjukt tråkit.
jag vill ba lägga mej och läsa. men jag kommer typ endå läsa till 12 så det orka ja int.
asså det har varit samma sak varje natt sen i måndas, (mke javet.) men ja orka ba int-
nyss var jag hyfsat road och ja... synd att ni inte får njuta så mycket av det:)
HAHAH HAR MAN MUKKLER SÅ HAR MAN :}
nämen det var tänkt som outfitbild faktist.
btw så hade jag jeans idag på skolan. och efter skolan när jag spela pingis me B råka jag springa på Albins fot så jag ramla ner i stengålvet.
sen fick jag lite skrattanfall och dehär är bara onödigt vetande som förmodligen inte en levande skäl bryr sej om:)
och nu kommer ni säkert sluta läsa men hehe:]
nu ska jag gå och fixa, eh vad äre jag ska fixa:$
men typ packa ner so'n. om jag inte kommer mej för att plugga lite? vilket jag inte gjort nånting.
sen ska jag kolla om jag har nått mer imorrn, packa till de isf. osså måst ja skriva ut min fantasy grej. den kommer bli helt hopplös. eller asså den är nästan klar och man vet inte om man ska skratta eller gråta. den är så sjukt dålig.
kram/ den mest ointressanta skrivaren i världen! ELIN SÅKLART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0