hahajuste

igår på syslöjden satt felix å mobba mej för att jag är tolv, sen han typ, du är inge cool- för du har ingen kjol,
osså hade jag min kjol:O:O:O:O:O:O, haha han ba nä dedär är en cardigan, asså feeeelix.... :)
a, jag kunde iaf inte visa att det var en kjol för jag hade den ju som ett linnne och jag kunde ju inte precis ta av mej t-shirten;]
hihi, åsså sajare på holken på kvällen till killarna när vi spela biljard, dem ba, dedär är inte en kjol:O
men nu har jag en t-shirt under, så nu grabbar ska ni få se;););););)
hahaja igår på holken spela ja ganska mke biljard, hihi förlora alla matcher typ?
det var då jättekul:], jag var astrött, och vi vet ju hur jag blir då....[:
hehhe:]
nu ska jag typ bara fixa håret och smiket sen far jag;D
MIN ÄLSKADE MOBIL(L)(L)(L)(L)
haha vad skulle man göra utan den... :]

Kommentarer
Postat av: frida

SV: haha tack sötnos :) <3

hahamm, senilkärring ;) ?

2009-10-21 @ 12:20:08
URL: http://fridalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0