förlåt

far att jag inte har varit så bra på att uppdatera , jag vet,
men har inte haft tillgång till någon dator.

sovde ju hos carro inatt och steg upp typ 9, sen åt jag frukost
och började traska iväg till mormor och morfar.  Där var jag
i typ en och en halv timma, länge sen, det var mysigt,

sen klockan 12 kom mamma pappa och hardy och då for vi iväg
och bowlade. jag kom 2a första och andra gången, 3:dje gången
vann jag!!!!!!! :D:D:D:D:D

sen for vi till farfar och grattade honom, han fyller år!
sen nu ska jag försöka hitta nå kläder till ikv, vi ska till lollo och dom,
tua:s familj ska typ också dit, och jens och johanna!

BILD PÅ MITT HÅR KOMMER...<3

pusspuss/li


lovisa koss

josefinlundmark,

tog ba 2 bilder från mobilbilderna hahaha¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0