du är det finaste jag vet

nu har jag ätit frukost och ska gå och göra mej klar.
jag låg och läste till 5 i 12 igår och då tog boken slut. varför ska alla otroligt bra böcker ta slut direkt? ucsh:]
hihi asså jag sov i en typ knopp idag.
kolla resultatet.
hahahah och mina nya naglar på den direkt;)
dem vart ganska misslyckade, hehe ni kanske får se sen, men jag kan ju säga att min högerhand vart helt freakade! hihi okej nu ska jag göra nått vettigt, jag måste verkligen hitta nån läxmapp men det lär ju inte hända idag, men kram/ elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar. Ja, fasst de e inte säkert att Cissi kan komma i så fall kan vi nog inte vara hos de för att Maggan och Rolle ska bort!

Men hoppas att typ Cissi kan komma och så sover ni över:)

Ska ju ha en konstert på kvällen sen(L)(L)

<3<3<3<333<33<

2009-10-15 @ 07:36:49
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0