du är allt som jag nånsin velat ha.

lyssnar på sofijah-du är det finaste jag vet& äter frukost.
idag har vi ma>so>musik>lunch>bild>idrott
och OM man vill ha fil idag, så måste man vänta till halv tolv, och vi får lunch 5 över 11.
och sen börjar vi om 5 i 12. uschuschusch.
hehe okej, ingen bryr sej nog men :$
♦ på lördag fick jag veta att även micke,jonas&daniel ska till mormor&morfar.
hihi vi ska typ äta middag tillsammans allihop:), + att Crille är hemma så det blir fullt hus(a)
vet inte om alla kommer stanna hela kvällen men vi får se:),
efter skolan idag ska jag ju vara med emma så jag vet inte om jag kan skriva.
bara hon inte är sjuk, som typ halva världen....:(:(:(
kram/elin

Kommentarer
Postat av: Elsa

Svar: Ja, det borde vi göra... Men det e ju typ långt dit??

Jag vill träffa dig innan! <3<3<3<3

2009-10-09 @ 07:39:30
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0