det vart

en hemmadag idag.
åt först lunch med familjen, sen bar jag ner ps2. spelade lite spel med frida, hehe hon vart assur när hon förlora:$
inte kul för mej:] hehe ja, sen käka vi tacos, osså fick vi asbråttom att fara till laila&martin och träffa våra nya grannar, var där ett litet tag, käka lite tårta:], sen gick jag, frida, filip& melker ut och körde kurragömmam. dunk, knegoff& krig. svinkallt, det var 5 minusgrader, och jag hade en sommar jacka.
hehe roligt inlägg?
ni får nån trevlig arkivbild bara för att jag är så snäll??
hehe jag har föresten städat lilleskutts bur nu(a)
flickor ni är otroliga
haha tur att bilden gick att göra stor?
min bästavän
♣/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0