dålig

uppdatering , jagvet, tur att elin sitter vid datorn 24/7 iaf ;)

iaf, igår kom nellie till mej typ halv 6, sen åt jag middag tio i 7,
så vi hann int till elin före, asså spökstigen va int så läski som
jag trodde, men nellie börja gråta, hahagullit?<3
sen for vi hem typ 11, och då såg vi film - happy gillmore till typ
ett, sen höll jag ingen koll på när vi somna.

idag vare tänkt att nellie skulle skjutsa mej med moppen till stallet,
men då blev ju mamma oroli, så de gick int. sen starta int moppen
heller  HAHA,
sen blev vi tvugna att gå hem, men efter halva biten typ kom janne
och hämtade oss:D


och nu har nellie farit, och hon glömde sin mobil;)<3
så nu kan jag ju smsa lite eftersom att hon ha gratis:*


äppel skärare:D

hoppasinte..<3

vilken snygging? , eller?? , nä

pusspuss/Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0