cold

kallt ute:]

iaf, igår på ridningen hade jag EXIDUS, det var så himla
länge sen jag red han, så ja blev glad;D, vi hade hoppning
men vi hoppade bara en kvart av 50 min?:S, vi hade sandra
och inte helen, jag tycker bättre om helen kan jag väll säga.

sen vill jag nästan inte ens prata om vad som hände för jag
blev så j*vla förbannad!!
när jag skulle byta om till innebandy grejer vare alltså en
KATT som hade pissat på dom:OO:O::OO::O:O:O:O::S:(:(
asså så jälva sur ja blev.
nän där upp vill mej något illa.

dagensoutfit:

mjukisbyxor
brunt linne - gina
vit tshirt :]

gårdagensfrisyr:]


i söndags målade jag naglarna, då märkte jag hur många rosa jag
hade:]

< fast jag använde bara dom

resultat:


pusspuss/Li

provida:(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0