chocolate

sitter och äter min grattischoklad som jag fick av syster:)
fina bilder, jagvet:)


efter träningen for jag och mamma till mormor och morfar och såg hockeyn.
förlust, menaja.
sen fick jag lite grejs av mormor som hon tänkte slänga bort
nämligen dedär ↓

okej, vad gjorde jag och josse?
skrattade såklart:]
osså spelade vi nhl 09, precis som förr.. och ja, jag vann en och hon två,
det var kvar jättelite av sista perioden osså ledde jag med ett noll, men hon vann endå med två noll
hahahaja, jag fick lite damp ibland!
sen körde vi straffturnering också, hahha asså det var först till 3 träffar, och det tog oss säkert 40 minuter, och det vart 3-0 till henne...
hahahha pinsamt...
hihi nämen :], josse äg!

jag älskar dej stumpan
en bild från våran tid :]<3
kram/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0